Obchodní podmínky BARTY’S FOOD

  1. Objednávka

Objednávka může být uskutečněna prostřednictvím e-shopu na stránkách bartysfood.cz nebo telefonicky na čísle 723 486 906. Zavazujeme se dodat zboží v perfektním stavu a se specifikacemi a vlastnostmi pro dané zboží obvyklé. Každou objednávku lze telefonicky zrušit nejpozději do 15 minut. Při zrušení objednávky v pozdější době Vám mohou být účtovány náklady vynaložené k provedení objednávky v hodnotě 50 % z ceny objednávky. Vaše objednávka Vám bude potvrzena e-mailem. Při větších objednávkách můžeme požadovat zálohu a zároveň požadujeme objednání ve větším časovém předstihu.

S uskutečněním objednávky zákazník souhlasí s předáním kontaktních údajů pro marketingové účely.

  1. Platební podmínky a dodací lhůta

Zboží je placeno při dodání v hotovosti nebo stravenkami – na stravenky je možné vracet hotovost do 5 Kč a je možné na jednu platbu použít max. 5 ks stravenek. Zavazujeme se dodat zboží do 2 hodin od přijetí objednávky. Jezdíme ZDARMA při objednávce nad 150 Kč do vzdálenosti 5 km od naší provozovny. Při rozvozech ve vzdálenosti 5-10 km od naší provozovny musí hodnota objednávky činit minimálně 300 Kč a jídlo Vám dovezeme zdarma nebo při nižší objednávce účtujeme poplatek 50 Kč. Naši řidiči nejsou vybaveni velkou hotovostí, proto je zapotřebí mít u sebe nachystaný přesný obnos. Dále je možné platit i kreditní kartou, naši řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem, avšak tento způsob platby je nutné poznačit do objednávky (zaškrtnout platba kartou při doručení) při objednání přes e-shop nebo nahlásit při telefonické objednávce předem. Zboží Vám bude doručeno k nejbližším uzamykatelným dveřím.

  1. Kvalita zboží

Všechny produkty vyrábíme z denně čerstvých surovin, nicméně maso může obsahovat úlomky kostí. Může se stát, že některé produkty mohou být dočasně vyprodány – v tomto případě budete telefonicky informováni nebo Vám bude nabídnuta alternativa.

  1. Reklamace

Veškeré reklamace budou řešeny individuálně v souladu s platným právním řádem (např. výměnou zboží, vrácením peněz apod.) Zákazník je povinen veškeré reklamace ihned hlásit na provozovně. Místem reklamace je adresa provozovny.

  1. Vznik spotřebitelského sporu

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“